ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ
Πρακτικές και Προοπτικές
Περιεχόμενα
Πρόλογος
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
ΟΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Αυστρία
Βέλγιο
Γαλλία
Γερμανία
Δανία
Ελλάδα
Ιρλανδία
Ισλανδία
Ισπανία
Ιταλία
Λιχτενστάιν
Λουξεμβούργο
Μεγάλη Βρετανία
Νορβηγία
Ολλανδία
Πορτογαλία
Σουηδία
Φινλανδία
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
Η θέση των συμβουλίων στη διάρθρωση του εκπαιδευτικού συτήματος
Το είδος και το εύρος των αρμοδιοτήτων
Η αντιπροσωπευτικότητα
Η σχέση με την εκπαιδευτική ηγεσία - Ο βαθμός ανεξαρτησίας
Η σχέση των συμβουλίων παιδείας με άλλα όργανα
Η δυνατότητα συμμετοχής στη λήψη αποφάσεων
Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Συμβούλια Παιδείας και Εκπαιδευτική Συνεργασία
Διακήρυξη των εκπροσώπων των Εθνικών Συμβουλίων Παιδείας, Tomar, Πορτογαλία, 24 Μαΐου 1997
Education Councils and Educational Partnership Statement
Καταστατικό του Δικτύου των Εθνικών Συμβουλίων Παιδείας
European Conference of National Councils of Education: Statutes
Νόμος υπ' αριθμ. 2327
Προεδρικό Διάταγμα 326/96
Υπουργική Απόφαση υπ' αριθμ. Β1/3/96