ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΜΕΛΕΤΕΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ

ΤΕΥΧΟΣ 1

 

 

        ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ

        Πρόλογος

        Περιεχόμενα

 

        ΕΝΟΤΗΤΑ Α

        ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ:

        ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

        Περίληψη

        Εισαγωγή

        Τάσεις και Μεταβολές της Κοινωνίας και Οικονομίας σε Κράτη-Μέλη του ΟΟΣΑ

        Σκοποί, Εμπόδια και Στρατηγική για την Υλοποίηση της Δια Βίου Εκπαίδευσης για Όλους

        Οι Βάσεις για την Δια Βίου Εκπαίδευση

        Από το Σχολείο στην Εργασία: Η Αξία της Εκπαίδευσης και η Δια Βίου Μάθηση

        Εκπαιδευτική Αυτονομία και Κυβερνητική Συμμετοχή

        Στόχοι και Κριτήρια της Δια Βίου Εκπαίδευσης

        Εκπαιδευτικοί Πόροι και Σωστή Εκμετάλλευση Αυτών

        Τρόποι Χρηματοδότησης της Δια Βίου Εκπαίδευσης

        Γενικά Συμπεράσματα

        Ενδεικτική Βιβλιογραφία

 

        ΕΝΟΤΗΤΑ Β

        ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ: ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ

        Εισαγωγή

        Παρουσίαση Στοιχείων

        Παρατηρήσεις

        Ενδεικτική Βιβλιογραφία - Πηγές

 

        ΕΝΟΤΗΤΑ Γ

        ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ

        Περίληψη

        Εισαγωγή

        Μέθοδοι της Μελέτης

        Συγκριτική Παρουσίαση Στοιχείων

        Παρατηρήσεις

        Μετά το 1988 - Εξέλιξη Δεικτών στο Διάστημα 1988-92 ή 1993

 

        ΕΝΟΤΗΤΑ Δ

        ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ: ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

        Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΩΝ Η.Π.Α.

        Εισαγωγή

        Στοιχεία της Μελέτης

        Ανάπτυξη της Πληροφορικής στο Διάστημα 1973-1993

        Σπουδές και Επαγγελματική Αποκατάσταση

        Η Απασχόληση των Πτυχιούχων Πληροφορικής στην Αγορά Εργασίας

        Προοπτικές Επαγγελματικής Ανάπτυξης

        Προσανατολισμός Παραγωγικότητας, Εισόδημα και Ανεργία

        Στατιστικά Στοιχεία και Περιορισμοί της Έρευνας

        Συμπεράσματα

 

        ΕΝΟΤΗΤΑ Ε

        ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ:

        ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΕ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΟΟΣΑ

        Εισαγωγή

        Αρχική και Συνεχιζόμενη Επαγγελματική Εκπαίδευση και Τεχνολογία. Μεγ. Βρετανία, Αυστραλία, Νορβηγία

        Τεχνολογία και Ανώτερη Εκπαίδευση. Ιταλία, Ιαπωνία, Νέα Ζηλανδία

        Τεχνολογία και Επαγγελματική Κατάρτιση με Έδρα την Επιχείρηση. Γερμανία, Ελβετία, Κορέα

        Εκπαίδευση και Εξ Αποστάσεως Τεχνολογία. Δανία, Γαλλία, Κάτω Χώρες

        Βασική Επαγγελματική Κατάρτιση Ενηλίκων και Τεχνολογία. Καναδάς, ΗΠΑ, Ισπανία

        Συμπεράσματα

        Ενδεικτική Βιβλιογραφία

 

        ΕΝΟΤΗΤΑ ΣΤ

        Η ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ

        Εισαγωγή

        Μορφές και Διαδικασίες Αυτοαξιολόγησης στα Κράτη - Μέλη της Ε.Ε.

        Συμπεράσματα της Συνάντησης

       

        ΕΝΟΤΗΤΑ Ζ

        ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ:

        Η ΑΓΓΛΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

        Εισαγωγή

        Οργάνωση της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Αγγλία

        Το Διοικητικό Συμβούλιο (Governing Body) του Σχολείου

        Ο Ρόλος του Διευθυντή

        Η Αξιολόγηση της Εκπαιδευτικής Διαδικασίας

        Η Αξιολόγηση της Μεταρρύθμισης

        Παράρτημα: Η Περίπτωση της Γαλλίας